استاندار همدان:  
استاندار همدان در جلسه معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: طرح نهضت ملی مسکن با جدیت و سرعت هرچه بیشتر دنبال خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۵۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴ 29 June 2022

استاندار همدان در جلسه معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: طرح نهضت ملی مسکن با جدیت و سرعت هرچه بیشتر دنبال خواهد شد.

به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی فرزاد با اشاره به الحاق ۶۸۰هکتار در راستای انجام نهضت ملی مسکن در همدان، گفت: این طرح یکی از اقدامات بزرگ در زمینه شهرسازی بود که با نگاه مثبت وزیر محترم راه و شهرسازی صورت پذیرفت.

وی اشاره کرد: با توجه به شرایط مسکن، از وزارت راه و شهرسازی انتظار می‌رود مساعدت‌های ویژه‌ای نسبت به استان همدان داشته باشند.

استاندار همدان تاکید کرد: طرح جامع شهر همدان باید به شکل ویژه در دستور کار‌ مدیریت جدید راه و شهرسازی همدان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه طرح‌های بالادستی شهری باید از لحاظ حقوقی و فنی کارشناسی شده باشد و باعث انتفاع قانونی، مشروع و عادلانه برای شهروندان گردد، افزود: پیش از روزهای آغاز به کار دولت سیزدهم، استان همدان به علت کمبود زمین با مشکلات اساسی در زمینه تامین مسکن روبه‌رو بود و در جایگاه ۳۱ کشوری قرار داشت.

استاندار همدان ادامه داد: با آغاز به کار دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در استان و پیگیری‌های انجام شده، با الحاق ۱۱۰۰ هکتار زمین به شهرهای استان، به رتبه پنجم کشور ارتقا یافت، این اقدام گامی بزرگ بود که برای تسهیل در انجام طرح نهضت ملی مسکن در استان باید رخ می‌داد.

در ادامه  ایوب اسدالهی به عنوان سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی معرفی شد و از زحمات عزیزاله یوسفی سرپرست سابق این اداره کل قدردانی شد.

 

 

خبرنگار: فاطمه صنیعی وحید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار